Dit is de payoff

Werkwijze

Eén specialistische voordeur

Zorgvragers en zorgverleners kunnen De Praktijk Arnhem bellen met een vraag over consultatie, diagnostiek of behandeling. Binnen drie werkdagen neemt een triagist van de Praktijk Arnhem contact op. De hulpvraag wordt helder gemaakt en aan de hand daarvan geeft de triagemedewerker een advies van welke vorm van ondersteuning nodig is. Wanneer er behandeling nodig is, neemt de medewerker contact op met een van de aangesloten zorgorganisaties zodat dit zo snel mogelijk van start kan gaan.

In het kort:

  1. Bel of mail De Praktijk met uw zorgvraag
  2. Binnen drie werkdagen neemt een medewerker contact met u op uw dossier compleet te maken
  3. Er vindt een intake plaats en de hulpvraag worden helder gemaakt. Dit duurt zo’n … tot … dagen/weken.
  4. De Praktijk Arnhem geeft een advies voor behandeling en financiering
  5. De vraag wordt doorgezet naar het behandelnetwerk van De Praktijk en client wordt doorgezet naar het zorgloket van de betreffende zorginstelling
  6. Zij nemen contact op zodat behandeling gestart kan worden

Financiering

De organisatie waarbij de cliënt in zorg komt is verantwoordelijk voor het organiseren van de financiering. Als er geen financiering mogelijk is, kan de Praktijk opnieuw geconsulteerd worden. Cliënt en zorgloket houden met elkaar contact over de voortgang van de financiering. Indien nodig neemt zorgloket contact op met anderen om samen opnieuw te kijken naar de mogelijkheden.

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie. [ SLUITEN ]